Friday, January 27, 2012

26 January 2012 ♥

Berjalan bersama yang ter 'HYPER'

Hahaha, k nampak tajuk kat atas ? :) Okay nak cito ni, kisahnye bermula cenggini. Minggu ni cuti seminggu chinesse new year. Lepas habis training merentas desa pagi tu, kitorang terus nak pi makan kat wajer. Tapi lepas tu abg eyra nak jumpa eyra. Kitorang pun breakfast sesame kat wazer. Cuma abg eyra balik rumah dia sekejaplah. Aku pun layan youtube dgn eyra. Cito maharajalawak yg Kodan tu. Aku suka tag line dia. HUTANGGGG! hahahaha, siot gila. Lepas tu layan vid ape, kekasih kepada kekasih ? Somethin' like that. Bapak ohsem perempuan tu, hahaha. Lepas dah makan, balik bersiap. Pukul 12.15 gerak kot. First abg eyra nak tolong hantarkan kak isya and family ke Jusco, tp dah lambat. Diorang dah gerak dulu. Diorang pergi Jusco sbb nak smbut birthday mak nurin :) Lepas tu layan wayang, karaoke 3 lagu :P Lepas tu otw pegi PD. Abg eyra ajak. So, yg pergi aku, eyra, nurin, kak isya and abg eyra :) Kitorang berseronok kat sana. Pastu boleh pulak ade 3 mamat hoi hoyahoi ni nak mintak bergambar sesame dgn eyra and nurin. Dia siap kirim salam kat nurin lagi. Hahaha, wahhhh. Jodoh nurin seorang photographer london celup x) Heheheh, sorry nurin :P Ni ade gambar, tengoklah :) 

    











Ehh, yang ni masing - masing malu. Hahaha :) 











Okay, sebenarnye banyak lagi gambar  tapi aku ambil yang favourite aku je. Hehehe, Thanks sebab sudi tengok. Harap-harap dapat keluar mcm ni lagi ♥ Thankyou abang eyra sbb bawak kitorang jalan-jalan, hehehe. That's all,  see ya later guys :) Have a nice day.  

No comments:

Post a Comment